- 17.04.2015
Причини підвищених витрат у силовій установці індивідуальні. Наприклад, у BMW є серія N63 і S63 – агрегати використовуються на BMW 5, BMW X5, BMW X6. Якщо розглядати їх, то головною причиною є конструктивні параметри та прорахунки інженерів. У списку японських виробників також вистачає претендентів на участь у списку. На моделі Honda Civic ставиться двигун 1.6 16V VTEC, який споживає велику кількість олії. Деякі експерти вирішили відзначити у рейтингу та продукцію Lada. Вони посилалися на те, що вже з малих пробігів двигуни демонструють підвищену витрату.
Навіть у найсучаснішого і найдосконалішого двигуна є норма об’єму змащувальної рідини, що йде на чад. Його кількість залежить не тільки від конструкційних особливостей та умов експлуатації, але й від робочого об’єму, чим він більше – тим більша витрата олії. Тому факт про двигуни, які під’їдають масло, описується в посібнику з обслуговування. Передбачається, що належне явище для автомобіля, що відповідає екологічній нормі Євро-5 чи Євро-6. Яке використовує олію Long-Life для збільшених проміжків між ТО, адже її і так доводиться підливати.
Така норма може становити до 1,5-2 літри на 1000 км пробігу. Цікаво, що при справному двигуні масляні витрати не можуть значно змінюватися при зміні умов експлуатації машини.
Зазвичай норму витрати олії виводять відповідно до витрат палива, оскільки пробіг у різних режимах може бути різним. Що стосується класичних атмосферних бензинових двигунів, то для них нормою вважається 5…25 грам оливи на 100 літрів бензину, що витрачається. Для моторів V6 і V8 витрата буде вищою – до 30 … 40 грам. У зношених двигунах споживання масла може становити до 600 грам на 1000 км пробігу.
Нинішні двигуни автомобілів намагаються робити максимально легкими та екологічними, але здатними працювати під великим навантаженням і бути досить потужними, що призводить до швидкого старіння або випаровування моторного масла. Адже воно теж піддається великим температурним навантаженням та тиску. Але є сенс перерахувати так само й проблеми, через які може виникнути «масложор». Однією з головних причин підвищеного споживання оливи є знос внутрішніх деталей двигуна та утворення тріщин у циліндрах. Це може статися через неправильну експлуатацію, низьку якість масла або недостатню мастильну систему.
Пошкоджені ущільнювачі, у тому числі прокладки та кільця поршня, можуть призвести до витоку оливи або її випаровування. Це може призвести до його втрати та, відповідно, підвищеного споживання.
Експлуатація автомобіля в умовах високих температур або навантаження на двигун, що перевищує рекомендації виробника, може призвести до підвищеного теплового навантаження, що, своєю чергою, впливає на споживання оливи…
Якщо у вас виникли питання щодо технічного обслуговування вашого авто або щодо підбору моторної оливи, Ви можете сміливо звернутись за допомогою до нашого менеджера для детальної консультації та замовлення.
Враховуючи ці прості аспекти, ви можете максимально знизити ризик підвищеного споживання моторного масла та забезпечити довговічність та ефективність вашого автомобіля.